Onderhoud AdWords

AdWords specialist

Een goede AdWords-campagne
hoeft niet veel te kosten

Een effectieve AdWords-campagne (inclusief onderhoudskosten) kost altijd aanzienlijk minder dan wat het oplevert. Wij werken nauw met u samen en maken uw AdWords-campagne tot een succes.

Succes in drie stappen

Beheer van AdWords kent een cyclus. Onze werkwijze bevat drie terugkerende stappen: efficiëntie waarborgen, targetten doelgroep, verhogen conversies.

Het belangrijkste is dat er nooit budget verspild wordt. Wij bewaken de efficiëntie van uw campagne. Even essentieel is het bereiken van uw doelgroep. Wij zorgen dat uw doelgroep nauwkeurig getarget wordt. Als de campagne efficiënt is, verhogen wij het aantal conversies.

Maandelijkse rapportage

Het uitbesteden van AdWords aan een specialist blijft een stap, omdat u wilt dat uw campagne en budgetkosten in goede handen zijn.

Wij rapporteren daarom maandelijks de belangrijkste resultaten van de AdWords-campagne. Daarnaast geven wij een toelichting van de huidige situatie. Aansluitend geven wij aan welke veranderingen wij doorgevoerd hebben, en welke veranderingen op de planning staan. U weet daardoor altijd precies hoe de campagne loopt, en u weet altijd waar wij mee bezig zijn.

Onze diensten

Voorbeelden

U bent als klein bedrijf actief in een specifieke regio en op zoek naar klandizie.

Wij zullen eerst met u doornemen wie uw doelgroep is, in welke regio u werkzaam bent en welke diensten u precies aanbiedt. Op die manier zijn de bezoekers van uw website afgekaderd, en krijgt u geen aanvragen die niet aansluiten op uw diensten. Vervolgens zetten wij een campagne op waarbij al uw diensten voorzien zijn van heldere advertenties en zoekwoorden die goed op uw diensten aansluiten. Deze handelingen hebben wij eerder verricht voor organisaties als Mijn Flex BV en Speed Company.


U heeft een webwinkel, maar het loopt niet goed. U wilt uw conversies verhogen.

Zoekwoordbudgetten verhogen kan iedereen. Dat is niet de oplossing. Wij zullen eerst met u de gebruiksvriendelijkheid, helderheid en uitstraling van uw webwinkel doornemen. Pas als dat op orde is, is een investering in AdWords zinvol. Immers, als bezoekers op uw site komen en niets kopen, verliest u onnodig geld. Zodra wij het beheer overnemen, zorgen wij dat uw producten afzonderlijk en tegen de laagst mogelijke kosten in Google AdWords geplaatst worden, zodat uw marges maximaal zijn.